sunnuntai 13. tammikuuta 2013

#19 Postausta ja mainos !

Heissan,

ekana mainostan tässä Emman blogia: http://emeonihana.blogspot.fi/ Käykää katsomassa!

Sitten menin viime maanantaina Riemulla koulutunnin ja ihan hyvin meni. Laukat ei noussu, mutta muuten meni hyvin väistöjäkin. Ravi vaan töksähteli välillä ja se putos ravilta käyntiin. Ihan hyvin taipu mun mielestä ainakin välillä ja kuunteli varsinkin pysähdyksissä hyvin mua.

Sitten siirryn eiliseen eli lauantaihin ja mulla oli päivystys. Päivystin Saran kanssa ja tehtiin kaikkia normipäivystys juttuja siivottiin taukotupaa, lakastiin lattioita, laitettiin loimia kuivumaan, pestiin muutamat suitset, pestiin juomakuppeja jne.. ja sitten siivottiin tuntien alussa ja lopussa maneesista kakka kasat pois. Sit vielä tuntien päätteeksi kaikki puomit ja muut pois sekä kakka kasat. Ihan hyvin meni päivä. Sitten pesin vielä Humun suitset Annin avuksi.

Huomenna taas ratsastamaan ja saas nähdä kenelllä meen. Meillä taisi olla estetunti, jos oikein muistan.
Kuvamateriaalia ei välttämättä tuu kun en saa varmaa ketää kuvaamaan. :(

Hei, jos joku tän blogin lukijoista haluaa tulla kuvaamaan mua tai tietää jonkun joka voisi tulla niin mulle voi laittaa kommettia tähän tai sit voi laittaa facebookissa viestiä! :D


Siinä ois vielä yks kuva kesältä kun uusiakaan ei ole. :)

<3:llä Janita

2 kommenttia:

  1. Miä tuun huomenna tallille heiluu kameran kaa, jos sattuis vaikka saamaa kyydin :3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. joo ihan mikä tahansa maanantai saa tulla kuvaa! :DDD

      Poista