sunnuntai 4. marraskuuta 2012

Pitkästä aikaan taas!

Siitä on taas aikaa kun oon viimeks postaillu, mutta nyt tulee kolmelta eri tallipäivältä viikon sisällä postausta. Olin siis viime sunnuntaina päivystämässä ja tehtiin normi päivystyshommii, esim. pestiin juomakuppeja, lakastiin tallit ja siivottiin tunnin alussa ja lopussa maneesia ja muuta sellaista. Sit pestiin vielä yhet valjaat päivän aikana. :D

Sitten maanantaina olin ratsastamassa ja menin Ellulla. Meni iha ok hyvin, kun en ollu sillä menny enkä hirveesti niin vauhdikkailla. Nimittäin vauhtia meillä oli enemmän kun laki sallii! ;D Mutta oli ihan kiva heppa, vaikka ensin ajattelin, että mitäköhän siitä tulee ees. 

Sitten olin eilen tallilla, kun oli hoitajakokous. Käsiteltiin vaan hoitamiseen liittyviä asioita. Ja tänään mulla oli talutus, mutta mun ei tarvinnu sit taluttaa niin auttelin muuten vaan tallilla ja harjailin varsoja ja kaikkee pientä hommaa. :D

Lopuks vielä kuva mun maanantain ratsusta ellusta, tosin tuo on kesältä estetunnilta. Nyt meillä oli koulutunti.

Terkuin Janita :)









Ei kommentteja:

Lähetä kommentti